چرا باید استراتژی های معاملاتی را تجزیه و تحلیل کنید؟چرا باید استراتژی های معاملاتی را تجزیه و تحلیل کنید؟چرا باید استراتژی های معاملاتی را تجزیه و تحلیل کنید؟چرا باید استراتژی های معاملاتی را تجزیه و تحلیل کنید؟چرا باید استراتژی های معاملاتی را تجزیه و تحلیل کنید؟

چرا باید استراتژی های معاملاتی را تجزیه و تحلیل کنید؟

چرا باید استراتژی های معاملاتی را تجزیه و تحلیل کنید؟

فرض کنید همه قوانین و مقررات استراتژی معاملات را آزمایش کرده اید

و اطمینان حاصل کنید که تمام مراحل به درستی انجام شده است.

اما استراتژی تجارت هنوز کار نمی کند! با این حال ، این استراتژی تجارت برای دیگران خوب بود.

حتی طراح این استراتژی ممکن است فردی با تجربه باشد. چرا؟

استراتژی تجارت دستورالعمل هایی است که به سرعت یک نشانه خرید یا خروج صادر می کند

یا تجارت نمی کند. با یک جستجوی ساده در اینترنت می توانید به

راحتی انواع استراتژی های رایگان را پیدا کنید. برخی از این استراتژی ها واقعاً سودآور هستند ،

اما باید در شرایط و محیط های خاصی پیاده سازی شوند.

این یکی از دلایلی است که باعث عدم موفقیت استراتژی های معاملاتی شده است.

معامله گر درک روشنی از استراتژی معاملات ندارد.

بعضی اوقات استراتژی های معاملاتی باعث ایجاد علائم کاذب می شوند.

اما این درک تجار از ماهیت استراتژی است که به او کمک می کند تا سیگنال ها را فیلتر کند.

این بدان معنی است که شما باید نه تنها کل استراتژی معاملات را آزمایش کنید

بلکه فلسفه توسعه این استراتژی معاملاتی را نیز درک کنید و سپس آن را با روش معاملاتی خود تطبیق دهید.

در صورت موفقیت ، می توانید استراتژی معاملات را به درستی پیاده سازی کنید.

فراموش نکنید که استراتژی های معاملاتی تجزیه و تحلیل فنی می توانند معامله های

مختلفی برای معامله گران داشته باشند. دو نفر می توانند از یک ابزار معاملاتی فنی استفاده کنند

اما هرکدام دیدگاه متفاوتی دارند! به همین دلیل است که

به عنوان مثال

برخی از معامله گران معتقدند که طراح استراتژی برای یک شاخص خاص برخی از رازهای

این استراتژی را پنهان کرده است و به همین دلیل استراتژی همیشه کار نمی کند!

این یک تصور غلط است. لازم نیست استراتژی مانند ربات را دنبال کنید.

درعوض ، شما باید با مکانیسم بازارهای مالی آشنا باشید و یاد بگیرید که در این بازار فعالیت کنید.

سپس می توانید با آزمایش استراتژی های مختلف و درک ماهیت استراتژی ها

به یک استراتژی شخصی برسید. یک استراتژی فقط برای شما.

هیچ استراتژی و روش تحلیلی جامع در بازارهای مالی وجود ندارد. شما نمی توانید

استراتژی را به عنوان استراتژی نهایی انتخاب کرده و از آن برای بقیه عمر کار خود استفاده کنید.

مهم نیست که این استراتژی چقدر دقیق است ،

هنوز هم باید تغییر یابد ، ترویج و حفظ شود. شما همیشه باید بر محرک های بازار نظارت داشته باشید

و طبق فاکتورهای محرک بازار عمل کنید. شناختن بازار و دانستن

استراتژی ترکیبی است که موفقیت شما در بازار را تضمین می کند.

اما استراتژی فقط در مورد خرید و فروش نیست. در مقاله های قبلی آموزش

تجارت فارکس به مدیریت سرمایه اشاره کردیم. مدیریت سرمایه همچنین

دستورالعمل ها و قوانین خاص خود را دارد. استراتژی تجارت ریسک و بازده تجارت

را تا حد زیادی بهبود می بخشد. اگر علاوه بر استراتژی معاملاتی از یک استراتژی مدیریت سرمایه

استفاده کنید ، نه تنها خطرات معاملاتی را مرتفع خواهید کرد ، بلکه بازده

و میزان موفقیت تجارت را نیز افزایش خواهید داد.

همیشه سعی کنید استراتژی های جدید تجاری را پیدا و مطالعه کنید.

استراتژی مطالعه به معنای استفاده از آن نیست! ابتدا استراتژی را مرور و ارزیابی کنید.

بسیاری از معامله گران مبتدی فقط به کارآیی استراتژی فکر می کنند. وقتی آنها یک

استراتژی را آزمایش می کنند ، در صورت استفاده مناسب از آن استفاده می کنند ،

و اگر کار نکند ، کنار می گذارند. این اشتباه است. همیشه استراتژی های جدید بخوانید تا ماهیت آنها را درک کنید.

استراتژی جدید برای کدام بازار طراحی شده است؟

هدف از طراحی این استراتژی چیست؟

چرا این استراتژی در طی دوره آزمون موفق شد؟

مشخصات سیگنال های صادر شده توسط این استراتژی و با سود بسته را ذکر کنید.

تمام استراتژی تجارب نمایندگی است!

با مطالعه هر استراتژی ، شما تجارب معامله گر را برای سالها بررسی خواهید کرد!

این بدان معناست که با شروع روند ساختن یک استراتژی شخصی ،

این دانش نه تنها کیفیت و موفقیت موفقیت استراتژی معاملات را بهبود می بخشد ،

بلکه نیاز به بررسی استراتژی را نیز کاهش می دهد. این بدان معنی است که شما لازم نیست

استراتژی را در کوتاه مدت تغییر دهید.

چرا باید استراتژی های معاملاتی را تجزیه و تحلیل کنید؟